مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 00:352018-04-23سياسي

خط و نشان مجدد پیروزبخت برای"خودروسازان"


رییس سازمان ملی استاندارد ایران مجددا با خودروسازان در ارتباط با رعایت استانداردهای 85 گانه خودرویی از ابتدای دی ماه سال جاری اتمام حجت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از اظهارنظرهای مختلف طی چند وقت اخیر در ارتباط با رعایت استانداردهای 85 گانه خودرویی از ابتدای دی ماه سال 1397 و مباحثی که در ارتباط با تعدیل این استانداردها بیان شد، نیره پیروزبخت - رییس سازمان ملی استاندارد - مجددا به صورت صریح به خودروسازان داخلی در ارتباط با لزوم رعایت استانداردهای 85 گانه خودرویی هشدار داد و اعلام کرد که هر خودرویی از تاریخ یکم دی ماه سال 1397 نتواند استانداردهای 85 گانه اعلام شده را رعایت کند با توقف خط تولید روبرو می شود.

وی با اشاره به این که استانداردهای مربوطه منطبق با استانداردهای روز اروپاست و با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در شورای سیاست گذاری خودرو مدنظر قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: از ابتدای دی ماه سال 1396 تعداد 55 استاندارد خودرویی به 61 مورد افزایش یافت و از یکم تیرماه سال جاری به 63 مورد افزایش خواهد یافت.

همچنین در فاز سوم و پایانی اجرای این طرح که یکم دی ماه سال 1397 است تعداد استانداردهای خودرویی به 85 مورد افزایش می یابد و هر خودرویی بتواند این استانداردها را در آن زمان پاس کند ادامه فعالیتش در سازمان ملی استاندارد تایید می شود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان مجدد پیروزبخت برای"خودروسازان"

خط و نشان مجدد پیروزبخت برای"خودروسازان"